Türkçe Terimler Sözlüğü

Uzun Yazılmış Mesajlar Sözler

Uzun Yazılmış Mesajlar Sözler

Olmuyor işte ne yapsam olmuyor. Senden başkasına aşık olamam, sana her geçen gün daha çok bağlanıyorum daha çok seviyorum... Hani derler ya "yorgan gitti, kavga bitti, gitmeseydin keşke, bitmeseydi kavgalarımız. Yitirmeseydik BİZ'i.. Olmadı olduramadık... Ya her gece senle mesajlaşırken uyuyup kalıyorsun ya hani bende mesaj atıyorum delirtiyorsun cevap vermeyince, sonra ben 20-30 tane mesaj atıyorum destan yazarcasına saçmalıyorum sen sabah uyanınca mutlu gülerek uyan diye :) ama gerçekten de faydası oluyormuş, lan deli çocuk sen nerden girip aklımı çaldın benim.. Konu seni unutmaksa ben yokum Tosyalım. Salih'im <3 belki sen bunları görmüyorsun ama olsun :) belki birileri okur. mesajlar.info Ben seni unutamadım ki vazgeçerim diyorum vazgeçemiyorum olmuyor denedim çok denedim ama yapamadım. Sana olan sevgim gururumdan ağır basıyor ne yazık ki.. Sustum. Kendime sustum sonra.. Anlatamadığım her şeyi anlatmak istedim. Dinlediğim bi şarkı da " Gözler Kalbin aynasıdır " diyordu. Gözlerime bak ve ordan senin için Geçen şeritleri oku istedim..bakamadın. Ben seni çok seviyorum hani bazen diyorsun ya bana şimdi bugün ağlayarak bunları konuşuyoruz ama yarın unutursun diye inan öyle olmuyor işte.. Ayrılık çok zor bilirim desem benden iyi mi biliyosun üç senedir ne yaşadığımı bi Allah bi ben bilirim dersin. Haklısın da ama bende seni senden daha iyi anlayabiliyorum aptal. Ben seni hesapsızca sevdim, çok hesapsızdım yani açıkçası sonsuz bi sevgi bitmek bilmeyen.. Bazen korkuyorum okuduğum kitaplarda çok sevdiğimizi belli edersek gidebileceğini söylüyor haklı da.. olabilir de.. Ama sen benden gidemezsin. İzin vermem sevgiliiimm. Sana da söylemiştim eğer ayrılırız da olurda karşılaşırsak eğer yanında karşılaştığımız zaman bi sevgili yaparsın önüme çıkarsın ya işte o zaman biliosun zaten gerisini :) senle de konuştuk.. Saçmaladım yine kusura bakma uyuzum,Tosyalım,bitanemm.. Boswer beni <3 sen benim canıma can katanım ömrüme ömür katanım kurban olduğum delikanlım.. <3 SENİ COK SEVİYORUM <3 bilirim bu kelimeyi basitleştirdi yeniler. Olsun sen benim basit bi şekilde sevmediğimi zaten biliyosun.. Sonsuza denk slh.gly.orç (2016-01-08    Gülay.salih)

Unut onu gönlüm, ondan bize hayır yok, söylediği sevgi sözleri, bakan güzel gözleri, masum gülüşleri, bu güne kadar söyledikleri hep yalanmış. KALBİM, "Seni çok seviyorum" derdi de sen daha bir hızlı çarpardın, ADRENALİN, sen de ondan bahsedildiğinde, onu gördüğümde daha bir çoğalırdın bende. GÖZLERİM, sizler de az gözlemediniz yollarını yokluğunda, ne kadar da çok severdiniz ışıl ışıl gözlerine bakmayı, ya DİLİM, sen ne güzel şeyler söyledin o vefasıza öyle, ama boşunaymış işte hepsi, bir veda bile etmeden, yaşanmışlıkları bir kalemde silip çekti ve gitti. mesajlar.info Vefasız sevgili; üzülmüyorum dersem yalan olur, üzülüyorum ama gitmene değil, seninle geçen günlerime, hak etmediğin halde yaşattığım güzelliklere, boşuna söylenmiş güzel sözlerime... Sen git ama iyi git, tam git ki, geri dönüp ne oldu bıraktığım diye baktığında, beni başka kollarda mutlu görünce üzülme ve beni kaybettiğine gerçekten değsin... (2016-01-03    mesajlar.info)

Neden Mutlu Değiliz Hiçbirimiz, Neden Hep Birilerini Bekleriz Ki Hayatımızda...
Bi insanın o çok istediği kişi tarafından sevilmesi için ne gerekir, neden mutlu olamaz.
Mahkummuyuz bu şekilde yaşamaya esaretten, betermidir hür olup ulaşamamak?
Mesafeler engelmidir veya çoğu şeyini feda edebildiğin, o kişi neden seni görmez değer vermez.
Bir gün mutlu olmak umuduyla yaşamak sıkıyor insanı o bir gün gelmiyor çünkü dünde aynı umutla,
Yaşamıyormuyduk... (2016-01-02    Rutkay Geyve)

Pencerene konamayan kırlangıçtım oysa ki ben,
Ne seni seviyorumlar söyledim de bir sana diyemedim...
Sonra göçüp gittim aniden,
Ben ufuklarda yaşadım hep bir fecir vakti görmeden.
Ben herşeyi yaptım da bir sana söyleyemedim içimdeki ateşi.
Söyleyemedim işte...
Yandı kor oldu. Ben yanıp kül oldum.
Birsen bilmedin içimdeki bu aşkı.

Pencerene konamayan kırlangıçtım oysaki ben,
Seni görünce unuturdum acıları olayları,
Mazide kalırdı her şey, geçip giderdi ömür...
Bir sen kalırdın. Sadece sen.
Tenim soğurdu aniden çırpınırdım da iki kelam edemezdim.
Takılırdı boğazıma kelimeler, bir düğüm olurdu cümleler
Seni seviyorum diyemezdim.
Uzunca bakışırdık sadece. O simsiyah gözlerin !
Mavzer gibi yırtar geçerdi bağrımı.
Oysaki sadece "Seni seviyorum" demek istemiştim.
Zaman geçti. Bir poyraz gibi savruldu herşey.
Geride sadece anılar ve sen kaldın.
Ben tükendim ve bittim... (2015-12-30    Hasan NAZLI)

Belki de en iyi yol unutmaktı her şeyi. Yaşadığımız o güzel günleri. Ama aşk unutulmayacak kadar değerli. Acı çekersin, özlem duyarsın, her gün tekrar tekrar canın yanar. Ben seni unutmıycam aksine senin beni hatırlayacağın günü bekleyeceğim. Belki bir gün gelirsin ama en çok da neyden korkuyorum biliyor musun? Ben vazgeçtiysem senden başkasını seversem, yokken her gün öldüğüm adamı silip atarsam hayatımdan ve sen o an gelirsen. O yolunda ... (2015-12-26    sevda)

Ömürtanem... hayatımın anlamı. O kadar çok sewiyorum ki seni bunu anlatacak bi ifadem bile yok benim. Delicesine yaşadığım 15 ayım. Huzurun somut kavramısın sen. Her zerremde sen dolusun. Benim Allah'tan istediğim bitek sensin. Benim için hayırlı değilsen bile rabbim seni hayırlı kılıp bana tekrar nasip etsin. KABUL OLMUŞ EN GÜZEL DUA'MSIN AYHAN'IM (2015-12-26    BüşrAyhan IŞIK #)

Bazı kadınlar sol göğsünün altında mayın taşır beyler. Ve oraya ilk ayak basan adam, ayağını çekip gitmeye kalkışırsa eğer; mayın patlar, kadın dağılır, adam ölür kadının sol göğsünde.

Sonra bir daha kim gelip giderse gitsin sol göğsün altındaki kentte, asla aynı etki yaşanmaz. Bir mayın bir defa patlar beyler. Bir kadın, gerçekten, bir defa sever. Bir şiir bir kez yazılır, bir kitap bir kez okunur gibi çürütülebilir bir tez değildir bu. mesajlar.info Bir insan bir kez ölür, türündendir. Hatta düpedüz eşdeğerdir ikisi. Ve sevgilim, sana gelince; Eğer bir gün uğrarsan sol göğsümün altındaki kente, hüzünlü bir sesle;Buralar bir zamanlar hep benimdi diyeceksin kendine. (2015-12-25    Ceren YILDIRIM..)

Hayat senin benim yanımda olmayışın kadar saçma. Oysaki ben her zaman her saniye senin gözlerine bakmak istiyorum. Her zaman uyandıktan sonra ilk senin gözlerini görmek istiyorum güzel adam. Ben seni çok seviyorum. Hayatımın tamamını kaplayan nefes almama neden olan adam seni çok ama çok seviyorum iyi ki hayatıma girdin ve ben de iyi ki senin gibi biriyle beraberim. (2015-12-24    fb.44)

Merhaba Hayatımın anlamı, beni bugüne kadar hep mutlu ettin ben ağladığımda benimle ağladın güldüğümde benimle güldün çok şanslıyım her yönden şanslıyım dünyalar güzeli, tertemiz kalbi olan bir kız var hayatımda ben her şeyimi sana adadım neden ağladın? Beni düşünsene sen ağladığında üzüldüğünde ben ne hale giriyorum senin saçının teline zarar gelse ben bu dünyayı yakarım lan! Seni ben bile üzemiyorsam sana kıyamıyorsam kim seni üzebilir 4 senedir hayatımdasın ve bu 4 sene içinde benim sadece sevgilim değil aynı zamanda Ailem oldun Ben sana sarıldığımda yalnızca sevgilime değil ayni zamanda Anneme, Babama, Kardeşime, Ablama, Abime sarılıyor gibi oluyorum ve Kollarının arasında kendimi güvende hissediyorum Ailemin bile vermediği ilgiyi verdin bana Hatalarım oldu sana çok yanlış yaptım bu zamana kadar çok üzdüm seni ama yanlışlarımı hep düzelttin her zaman arkamda olup sahip çıktın bana tüm hayallerimizi gerçekleştireceğiz söz veririm mesajlar.info Sen yeter ki üzülme çok az kaldı yanında olmama Evlendiğimiz zaman aynı yastığa bas koyduğumuz zaman günaydın öpücükleriyle uyandıracağım seni Sabah kahvaltını ben hazırlayıp yatağına ben getireceğim kendi ellerimle besleyeceğim seni hiç kimsenin aşkına özenmeyeceksin en iyi aşkı da En güzel aşkı da yaşatacağım sana Ayazımız - EylülBade'miz olacak Tüm hayallerimizi gerçekleştireceğiz 4 sene içinde yüzünü toplasan 1 gün bile görememişimdir, ne kadar uzağımda Olursan ol Varlığını hep Hissettirdin Bana Sen uzağımda olsan da Bi Parçan hep benimle Teşekkür ederim Her şey için Hayatımı değiştirdin Bir dediğimi İki etmedin Sen Anlatılmaz Yaşanırsın Seni Canımı Verebilecek Kadar çok Seviyorum Burcummmm ! <3 ( B A E D ) (2015-12-20    Deli Aşıgın Uyuzu)

uzun yazılmış mesajlar yeni uzun mesaj uzun mesaj örnekleri uzun sms örnekleri sevgiliye uzun mesajlar arkadaşa uzun mesaj en güzel uzun mesajlar hazır mesaj örnekleri

Uzun Yazılmış Mesajlar Sözler- 2021 Arşivinde Sevdiklerinize Gönderebileceğiniz Toplam 473 Hazır Mesaj-Söz Bulunuyor.


DİĞER SAYFALAR :

Bir mesaj, söz veya yorum paylaşın.

Ekleyen :