özlü güzel sözler

Uzun Yazılmış Mesajlar Sözler

mesajlar Bu hayat böyle işte kardeşim insana yürümeyi öğretiyorlar ama kimse yolu göstermiyor be kardeşim. Hani yürüyorsun ama nereye yürüyorsun göstermiyorlar be kardeşim. Doğru yolu sen kendin bulacaksın diyorlar da bulamıyorum be kardeşim, bulamıyorum hangi yola girsem sonu bataklık hangi sokağa girsem sonu çıkmaz hangi hayatı yaşasam sonu hüsran be kardeşim. Hüzün aşkın fiyakasıdır diyorlar eyvallah zaten başlı başına hüzünle ilerliyoruz bize çok yakıştığı belli. mesajlar.info Durmak ya benim durmam bile hata kardeşim şimdiye kadar çoktan bi binanın en üst katından atlayıp kaldırımlara yapışmış olmam lazımdı benim ama bekliyorum kardeşim bekliyorum ölümü bekliyorum zaten yükseklerden atlamakta hiç iyi bir şey değilmiş ama düşünsene bi haber vefat ve başsağlığı dün gece saat 9 sularında hayatını zehir olduğunu anladıktan saniyeler sonra aşırı dozda vicdan ve pişmanlıkla yüksek bi binanın çatısına çıkmak suretiyle zavallı bedenini aşağıya atan can kendini öldürmeyi bile beceremediğinden vücudundaki kırık çıkıklarla hastaneye kaldırılmış olup hastaneler aşırı yoğunluk sebebiyle kendisini kabul etmediğinden götürüldüğü Adapazarlı ünlü kırıkçı hilmi bile bütün çabalarına rağmen bu ne biçim hayat kardeşim be ölmeyi bile beceremiyoruz şu an şu gökyüzü bile benden daha karanlık değil içimden daha karanlık değil. (2016-04-21    can)

mesajlar Evet, biriciğim bir günü daha sensiz geçiriyorum tamm 1 ayy oluyor saat 00:00 da ne kadar zor bilir misin? Tabii ki de hayır çünkü sen sensizliği tadamazsın tatmadın da ama ben her günü her saatimi ve her saniyemi sensiz yaşıyorum. Şuan yanında olup doya doya bakmak vardı sana tamam dokunmam ama öylece bakayım sana emin ol o bile bana yeter hasanım. Bazen kavga ediyoruz bağırıyoruz çağırıyoruz küfür bile ediyoruz sonra seni seviyorum cümlesiyle son buluyor kavgamız işte ben de tam bunu istiyorum bitanem senle kavga ederken öylece dudağını öpmek istiyorum öyle şaşkınlıkla kal istiyorum. Düşünüyorum da ALLAH affetsin beni ibadetim yerine getirmişim sanki seni taparcasına seviyorum ve asla vazgeçmiyorum. Hanii bir bebek nasıl muhtaçsa annesine bende öyle muhtacım sana. Şu an kavgalıyız ben hem diş ağrısı hem de sensizliğinin acısını çekiyorum. Bazen fotoğraflarına bakıp kendi kendime konuşuyorum bazen de ağlıyorum delii diyo bizimkiler ama bilmiyolar ki sana tutuklu kaldığımı ödeşmek istiyorum seninle paşam ödeşmek adettendir sen kalbimi çaldın ben de soyadını almadan bitmez bu dava. Taksici şoförün dediği gibi karşıma nerden çıktın bilemedim öylece vuruldum sana. mesajlar.info Sesiniii özlüyorum ooo hayran kaldığım hiçç bilmediğim kokunu özlüyorum bazen de kızıyorum sana keşke laf attığında bana gelip konuşsaydın diye bazen de kader böyleymiş deyip geçiyorum alın yazımmışsın meğersem ALLAHIM tekrardan karşıma çıkardı senii ve hiçç gitme olurmuu erkeğim sen benim geceleri yıldızlara bakıp dilek dilediğim değil gece başımı yastığa koymadan önce ell açıp DUA ETTİGİMSİN. Hani bazen bana kızıyorsun soğuk yapma bana diyorsun ulen ben senle konuşurken ben (ben) değilim anlıyor musun bencilim, salağım, öküzüm, düşüncesizim kısacası ben senle konuşunca kendimi kaybediyorum sen beni ben yapıyorsun ben senle yaşıyorum meğersem elim ayağım her bişeyim sen olmuşsun. Şarkı söylersin ben ağlarım neden ağlarsın diye sorarsın dilim tutulur yutkunamam ve kapat derim sana ama bilemezsin ki içimin cızz ettiğini seniii hayvan gibi özlediğimi bilemezsin ben artık her günü korkuyla yaşamaya başladım artık benimde bir korkum var oda SENSİN kaybetmekten çok korkuyorum be adam. Ben şimdi size ufacık rüzgârıyla içimdeki dağları yerinden oynatan adamı nasıl tarif edebilirim ki? Paşam yazacaklarımın sonuna geliyorum ama şunu unutma SENİİ ÇOOK SEVİYORUMM HASANIM küçük bir çocuğun parkta salıncak sırası beklemesi gibi bekliyorum senii hiçç sıkılmadan iyi ki benimsin paşam (haso ÖZMEN eso ) (2016-04-20    esra özmen)

mesajlar Kendime kızıyorum gene kimseye güvenmeyeceğim dedim ama yine güvendim en çokta sana. Herkese o başka dedim ama sen de herkes gibiymişsin yine bunu anladım. İnsanlarda hep suç arıyordum ya aslında suç bendeymiş. Hep ben kaybediyorum, insanlar beni kaybetmedi, sana bir şey söyleyeyim mi; ben insanların en çok sevindiği olamadım, bana gitme ben senden hiç gitmiycem dedin ya sen de yalan söyledin, çok güvendim herkes gider o gitmez dedim ama herkesten önce sen yola çıkmışsın yazıklar olsun bana. mesajlar.info Sana yazıklar olsun bile diyemem, mutlu ol ben seni mutlu edemedim belki gene CAN'ımı yaktınız, ben yoruldum artık, kendime gücüm yok, sen her şeyi aldın benden giderken, ilk başta gururumu sonra beni. Ben artık gelmek istemiyorum kendime, bu mesajıma bile cevap verme ama ben hep lafımın arkasında durdum. Herkes yeri geldi senden gitti, sildi, ben gitmedim, silmedim, yanında oldum, kalbinde başkasının oldugunu bile bile ben de bu kalpte seni barındırdım. Senden beklemezdim ama sende yaptın zaten, beklenmez dediğim herkes yaptı, ben sana güvenmiştim. Şimdi kendine yeni âdet geliştirdiğin gibi sus, bu mesaja cevap verme ama bil ki bekleyeceğim seni, seni görmek için değil, pişmanlığını görmek için, sana Allah'a emanet ol bile diyemiyorum, iyi bak kendine. H.T (2016-04-16    H.y)

mesajlar Günlerden bir gün, yine seni seviyorum ve işte o gün yazıyorum bu satırları. Hani yürümek istersin bazen çekersin kapıyı çıkarsın, nereye gittiğini bilmeden saatlerce yürürsün, sokakları gezersin ve aklında tek bir kişi olur. Sen benim saatlerce yürüdüğüm o yollar olur musun? Uçsuz bucaksız. Seni seviyorum demem ben, o cümle o kadar sıradanlaştı ki artık kullanmayanı dövüyorlar, sanki herkesin ağzında, ben seni sevmeyi seviyorum belki de biliyor musun? Yoo bilmezsin ki sen, ilk defa benden böyle satırlar görüyorsun çünkü duygulu ve içten. mesajlar.info Anılar vardır ya hani insanı bazen gülümseten bazen üzen şeyler sahi bizim hiç anımız var mı? Hatırlıyor musun? . Bak geride kalan ne kadar cevapsız soru var, aşk biter ve geriye kalan anılar, acılar ve bir sürü cevapsız sorular kalır aslında unutmakta bir yere kadar bu sorulara cevap ararken unutur insan, kaybolur adeta, işte o sorulara cevap bulurken unutur her şeyi. Sen benim cevap bulamadığım sorularım olur musun? Hani güzel filmler vardır içinde kendini bulduğun, hayatını yaşadığın ve izledikçe mutlu olduğun hayatta böyle değil midir aslında ben seni izlerken kendimi buluyorum , hayatımı yaşıyorum ve mutlu oluyorum "SEN BENİM EN GÜZEL FİLMİMSİN...SONU OLMAYAN" (2016-04-16    Mersinli)

mesajlar Hani küçük çocukların ellerinden şekerleri alınır ya, böyle nemlenir gözleri işte öyle bir bakıştı son konuşmamızdaki bakışların. Bana bir kez bile olsun git demeyen sen "git" dedin ya işte o an anladım ki o bizim sadece son konuşmamız değilmiş, her şeyin sonuymuş. Şimdi şöyle bir dönüp bakıyorum da senli günlere, ne kadar çok anı biriktirmişiz. O kadar çok anının hiç biri de aklımdan gitmemiş, hala geçtiğimiz sokaklarda, konuştuğumuz köşelerde, oturduğumuz kafelerde... Nereye gitsem bir bir hiç bir anı eksilmeden doluşuyor aklıma. Bu sınıf da dar gelir oldu şimdi hatta bu okul, bu şehir. Kaçmak istiyorum, gitmek elimden geldiği kadar uzaklara. Ayaklarımın dipleri kanayana dek koşmak sonra bir sahil kenarında oturup öylece uyuyakalmak, mesajlar.info hiçbir şeyi düşünmeme fırsat vermeden gitmek istiyorum. Arkama bakıp anılarımızı hatırlamadan gitmek istiyorum. Ki biliyorum bu fazlasıyla imkansız, bu olmayacak duaya amin demekten bile öte. Seninle yediğim yemeğin bile tadı başkaydı be. Hatırlarmısın bana çikolatamı sen yedirirdin, göğsüme başımı koyardın ben de saçlarınla oynayıp olabildiğince içime çekerdim kokunu? Şimdi kıyafetlerime sinen kokunu ve elini her gün tutmaya alışmış ellerimden ellerinin izini temizliyorum. Oysa ki ben bu günü böyle hayal etmezdim. Beraber yaptık biz çok şeyi resim yaparken sırf tualime laf attın diye boyayı yüzüne sürmüştüm ne olduğunu anlamayıp saf saf bakmıştın ve ne masum bakmıştın bana. O gün defalarca birbirimizi boyamıştık tekrar olsa keşke. Bir sürü sözün var bana hala hatırladıkça gözlerim doluyor, içim burkuluyor, boğazımda bir şeyler düğümleniyor yok işte olmuyor ben sensizlik diye bir şey öğrenmemişim ki. Bu sensizlik yordu beni. (2016-04-15    Umutunki.)

mesajlar Yasin'im her şeyim, 51 günüm her şeyim. İyi ki varsın, iyi ki benimlesin ve iyi ki de benimsin, iyi ki seni sevmişim mutluluk kaynağım. Seni fazlasıyla çok seviyorum, kimseyi sevmediğim kadar çok seviyorum. Bir sabah uyandığımda yanımda olacaksın, ellerin belimde nefesim nefesime karışmış olacak uyandırmaya kıyamıycam, uykusuz kalsam da saatlerce seni izlemek isterim ben. Sonra öperek uyandırırım seni usulca. Kurduğumuz birçok hayallerimiz var ya Rabbimden dilerim ki hayallerimiz tek tek gerçekleşsin. İyi ki o gün aradım seni ve iyi ki hayatıma geldin seninle birlikte mutlulukta geldi. Her şey çok çabuk gelişti. İlk ellerimi tuttuğunda ellerim titremişti. Kalbim çok fazla hızlı atmıştı. İlk görüşte gülüşünü sevdim ben. Ben senin bana öyle tatlı tatlı bakışlarını seviyorum. Ben senin bana o güzel gülüşünü seviyorum, Ben senin bana sarılışlarını seviyorum, kızdığında bile yüzüme bakınca gülmelerini seviyorum, Kıskanmalarını seviyorum, Sol yanımda duruşunu seviyorum, Her şeyinle Her şeyim oluşunu seviyorum. mesajlar.info Senin yerini kimse tutamaz, kimse sen gibi güzel sevemez beni Gitmenden korkuyordum kaybetme korkusu insana birçok şey yaptırır ama sen öyle güzel hissettirdin ki hep yanımda kalacağını. Sen geldiğinden bu yana yüzümden gülümseme eksik olmuyor. Yaşadığım mutluluğun tarifini sana kelimelerle anlatamam ancak yanımda olduğunda sana sarıldığımda anlatabilirim. Seninle beraber yaşayacağımız güzel günlerimiz var. Artık tutunabileceğim hayallerim var. Ben sana sahip olabildiğim için çok şanslıyım, seninle olabildiğim için çok şanslıyım. Mükemmel anılarımız oldu oluyor da ben bu anılarımızın hep devam etmesini istiyorum. Seninle tattığım o duygu hep sürsün istiyorum. Kışın ortasında açan güneş gibi seviyorum seni... (2016-04-13    Emine Dmralan)

mesajlar Seni hep düşünmemi gerektiren bir şey varmış gibi hep seni düşünüyorum hep seninle konuşmak istiyorum hep seninle vakit geçirmek istiyorum seviyor muyum aşık mıyım bilmiyorum. Başkalarıyla ilgilenmene bile tahammül edemiyorum. Kendi kendime gelin güvey oluyorum belki de ama bildiğim tek şey var bunları sana anlatmassam rahatlayamayacağım. (2016-04-06    Hakan.yrtl)

mesajlar Kalbim gene sende kaldı gene senin için atıyor. O kadar kötüyüm ki anlatamam, sürekli aklımdasın, sürekli kalbimdesin. Unutmak istiyorum, senden, bizden gitmek, geçmek istiyorum ama olmuyor gene kalbim aklım ellerim her şeyim sana ait, sana tutsak sanki başkasına dokunursam ya da birini öpersem çok kötü şeyler olacakmış gibi geliyor ama hiçbir şey olmayacak bunu da biliyorum. Düşünüyorum da biz çıkmıyoruz ama hala hayatlarımız birbirimizi etkiliyor, diyorum ki tamam bu çocuk benim, bana ait sonra öyle bir şey yapıyorsun ki bu sefer de diyorum hani senindi hani sana aitti, olmuyor. Sen ne yaparsan yap ne kadar beni yaralarsan yarala senden geçemiyorum. Senden başkasının ellerini tutmak istemiyorum, senden başka kimsenin gözlerinin içine bakarak seni seviyorum demek istemiyorum. Çünkü dersem benim canım yanacak, seninle çıkmamamıza rağmen sana ihanet ediyorum gibi geliyor... mesajlar.info Bana öyle bir güven öyle bir aşk vermiştin ki diyorum bu kalp onun, ona ait onun için atıyor onun için bu kız, sadece senin olmalı ben seni istiyorum ama sen başkasını... Napalım demek ki kader böyle ama öyle bir zaman gelsin ki sadece benim ol ama o zaman da bırakmayacak isen gel çünkü bu kalp bir kez daha kırılmaya dayanamaz.
Ben çok bir şey istemedim çok büyük şeylerle mutlu olan bir kız değilim sadece senin gülüşünle mutlu olan biriyim sen ağlarken gülenlerden değil sen ağlarken oturup senin gözyaşlarını silip ben ağlarım o güzel gözlerinden yaş damlamasına dayanamam...
Canım o kadar yanıyor ki anlatamam ama böyle duruyorsam tek sebebi sensin piyensim sen benden başka birçok kişiyle mutlu oldun ya o gözlerin güldü diye güldüm o gözlerin parladı diye o güzel yüzünden tebessüm eksik olmadı diye ben senin mutluluğun ile mutlu oldum ben senin için mutlu oldum (2016-04-02    Hüsniye Özbay)

mesajlar Kışın ortasında açan güneş gibi seviyorum seni. Hiç sıkılmadan, bunalmadan. Kavgamızı bile seviyorum. Çünkü onlarda sana ait. Seninle savaşmak en büyük hobim olmaya başladı bu aralar. Seni sen yapan attığın her adımı bile seviyorum. Çünkü onlarda bana geliyorlar. Adımların bile bana ait. Seni her şeyinle seviyorum. Gülüşün en büyük mutluluğum oldu, gözlerin ise en büyük umudum. Ve bazen kavga ederken bir silgi oldun hayatımda bazen de bir mürekkep. Beynimin en derinine inmişsin çıkma lan yukarı hep orada kal sevdiğim. Kalan mürekkeplerim oldukça silgiye gerek yok. (2016-03-30    Bilinmez)

uzun yazılmış mesajlar yeni uzun mesaj uzun mesaj örnekleri uzun sms örnekleri sevgiliye uzun mesajlar arkadaşa uzun mesaj en güzel uzun mesajlar hazır mesaj örnekleri

Uzun Yazılmış Mesajlar Sözler- 2018 Arşivinde Sevdiklerinize Gönderebileceğiniz Toplam 440 Hazır Mesaj-Söz Bulunuyor.


DİĞER SAYFALAR :

Bir mesaj, söz veya yorum paylaşın.

Ekleyen :